Известие

Collapse
No announcement yet.

Развалена резба на носач?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
    Виждам я.. но според мен е доста пипкава работа. Аз мислех, че си сложил снимката заради самата гайка.. понеже виждам, че има.... как да го кажа (ушички), които могат да се натиснат към болта.
    Не стават за натискане, през тях минава шплента.
    Ще го пробиеш за 3 минути, ако не чупиш свредлото, но ще знаеш, че гайката няма да падне никога.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #32
      Тя гайката няма да падне само ще хлопа
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
        Тя гайката няма да падне само ще хлопа
        Зависи как ще си го направиш. Ако го направя аз няма да мръдне, има много начини.
        Има и друго решение- носи носача за рециклиране, там ще сменят болта с друг.
        Last edited by lordliness; d.m.y г., 20:57.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #34
          Ако на колегата не му се занимава да разпробива за шпленд,може да сложи върху първата гайка една по голяма шайба която в последствие да огъне по шестостена на гайката и пак ще му е като контра за да не се развие гайката или ако си намери гайка с пластмаса най добре.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Зависи как ще си го направиш. Ако го направя аз няма да мръдне, има много начини.
            Има и друго решение- носи носача за рециклиране, там ще сменят болта с друг.
            Най-доброто решение е нов носач. А, ако колата дето я правиш не е твоя е и единствено. Носачът не е скъп, а е доста важна част.
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
              Най-доброто решение е нов носач. А, ако колата дето я правиш не е твоя е и единствено. Носачът не е скъп, а е доста важна част.
              За това спор няма.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #37
                Ако си оценявате живота или този на околните на 100 лв. не сменяйте носача.

                Замислете се, че в една нормална държава посмъртно няма да минете на преглед с тук дискутираните кърпежи.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #38
                  Здравей, колега искам да ти кажа да не пробиваш нито болта, нито гайката. Всяка една манипулация различна от тази на производителя нарушава якостната решетка на детайла, в случая това е пълна глупост(говорим, когато има висока динамика) Същото важи и за преминаване на по малко "ФИ" Моя съвет е да прокараш с плашка, защото от снимката не става ясно дали има загуба на материал......А най-добрия вариант е нов носач или ако има възможност да се смени болта с друг). Ако ще слагаш нова гайка, то било редно да е такава с пластмаса или "щипната" контра гайка 10 -ти клас! Това с коронната гайка е абсолютна глупост при това "ФИ" при положение, че съществуват гореспоменатите! Послушай ме!!! Хора за бога не правете компромиси с окачването!!!!!!!! Това което казва ecotronic е абсолютната ИСТИНА!
                  Last edited by HeBpo3a; d.m.y г., 22:22.
                  146 1.6 Boxer 103 EX
                  155 1.7 TS 115 EX
                  145 1.9 JTD 105 +Chip - Maximum Overdrive EX
                  156 1.9 JTD 115 +Chip - Maximum Overdrive, My Love

                  Comment


                  • #39
                    Конуса държи всичко. Гайката подсигурява. Защо мислиш, че там има конус, а не прав болт. Някога разглобявал ли си там?
                    Трудно излиза нали?
                    А карането с рециклирани носачи в неизвестен гараж по неизвестна тетехнология- добре ли е.
                    Отвор от два милиметра няма да промени нищо. С колко си представяш че ще се пробие.
                    Но както казахме новото си е ново. Няма алтернатива.
                    Last edited by lordliness; d.m.y г., 00:03.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #40
                      Трудно излиза, ама наемаш ли се да караш София-Варна без гайка.

                      Послушай колегите - в коша.Това че си размазал резбата като си пренатегнал означава че има и разтагяне и посукване на метала, най вече в шийката между резбата и конуса.Това означава микропукнатини на микроскопско ниво, влиза влага, ръждясва и в момента в който си най-щастлив се къса.Може и да не се скъса докато смениш шарнира поради износване, но лично аз не бих рискувал.Иначе дистанционна втулка или шайби с гайка със шплент ще свършат работа.Една дупка 2,5 мм в горния край няма да причини скъсване на болта, ако ще и фиба за коса да сложиш гайката не може да се саморазвие с такава сила че да скъса фибата.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • #41
                        Печенага, тя тая гайка ако не беше нужна нямаше да е там. Ама не ми се влиза в "гаражни" спорове. Най-добре да си купи Голф и да го връзва с тел! Спирам!! Бъдете здрави!!!
                        146 1.6 Boxer 103 EX
                        155 1.7 TS 115 EX
                        145 1.9 JTD 105 +Chip - Maximum Overdrive EX
                        156 1.9 JTD 115 +Chip - Maximum Overdrive, My Love

                        Comment


                        • #42
                          Друг вариант е стругар прави гайка 15 -20 мм и завиваш гайката има и уплатнители за резби на вюрт ако можеш да намериш
                          156 SW 1.9JTD 110ph

                          Comment


                          • #43
                            Тази резба е невъзстановима в заводския диаметър. Послушайте Екотроник. Супер просто го обясни - резба не се прави във въздуха. Въпреки това, някой продължават да философстват.
                            Нагледно:
                            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                            Comment


                            • #44
                              Преди малко се чух с брат ми, на работа са го прекарали през така наречената плашка, последните 1-2 резби не е успял да възстанови. Довечера ще сложа снимки като предните. Да видите резултата.

                              Comment


                              • #45
                                Ебаси глупостите го правите да прави човека с този носач.
                                Да слага шплент? Всяко едно осигурително лепило за резби ще свърши много по-бързо и лесно работата.
                                Единственото и рационално решение в случая, което не го подкрепям в случая на носач, е да се изработи една гайка с височината на резбата и това е.
                                Прогонва се резбата с плашка, за да се изправи колкото може и се завива новата гайка.
                                Също така на тази резба се пренавива нова резба с по-малък размер и по-ситна стъпка перфектно. И нова гайка и отново е в играта. Но дали си заслужава цялата операция в крайна сметка...
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Comment

                                Working...
                                X